مصاحبه آيت الله فاضل لنکراني(دامت برکاته) هنگام شرکت در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر 96/2/29

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

۱۴:۴۸

۳,۹۵۱

خلاصه خبر :
حضرت آيت الله حاج شيخ محمد جواد فاضل لنکراني(دامت برکاته) روز جمعه 96/2/29 هنگام شرکت در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.
آخرین رویداد ها

حضرت آيت الله حاج شيخ محمد جواد فاضل لنکراني(دامت برکاته) روز جمعه 96/2/29 در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.
معظم له در ادامه به پرسش خبرنگاران پاسخ گفتند:

پیام حضور و رأی مردم در این انتخابات چه خواهد بود؟

بسم الله الرّحمن الرّحیم
هر چه از عمر انقلاب می‌‌گذرد اعتقاد مردم به انقلاب اسلامي بیشتر شده و در راه اعتلای کشور و حفظ این انقلاب مصمم‌‌تر مي‌‌گردند. به موازات اين مصمم شدن مردم، دشمنیها نیز روز به روز بیشتر می‌‌شود.

لذا اقتضاء می‌‌کند که حضور مردم در صحنه بیشتر شود. بحمدالله ما امروز می‌‌بینیم مردم از همان اول صبح بسیار با نشاط و با تصمیم راسخ به پاي صندوقهاي رأي آمدند تا رئيس جمهور خود را انتخاب کنند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نتيجه این انتخاب هرچه باشد، برای کشور و انقلاب ما إن شاء الله مؤثر و مفيد خواهد بود.

فکر می‌‌کنید که این حضور تا چه میزان می‌‌تواند در روند پیشرفت انقلاب مؤثر باشد؟

برای تحقق آرمانهای انقلاب در داخل و خارج از کشور تأثيرگذار خواهد بود.  طبیعی است مردم شريف و فداکار ايران با گذشت چند دهه از انقلاب، انتظار دارند مشکلات داخلی کشور و آسیبها و نارسایی‌‌هاي نظام حل شود، تا به آن آرمانهاي والاي انقلاب برسيم، خصوصاً با استقلالی که در مسائل مهم سياسي و نظامی و بعضاً اقتصادي بدست آورده‌‌ايم.

از آن طرف هم مشاهده می‌‌کنیم که دشمنی‌‌های دشمنان روز به روز بیشتر می‌‌شود، حال هر چقدر حضور مردم امروز در پاي صندوقهاي رأي بیشتر باشد، برنامه‌‌ها و خواب‌‌هايي که ترامپ و کشورهای عربی برای این نظام اسلامی می‌‌بینند بیشتر نقش بر آب خواهد شد إن شاء الله.


تصاويري از اين خبر
برچسب ها :

انتخابات فاضل لنکراني مصاحبه انقلاب رياست جمهوري شوراي اسلامي شهر رياست جمهوري دوازدهم تاثير انتخابات در انقلاب